jueves, 2 de abril de 2015

PLANTEJAMENT



  UNA VOLTA PRESENTADA L'ACTIVITAT, ANEM AL PLANTEJAMENT, L'ALUMNE HAURÀ D'OMPLIR ELS PUNTS DEL PLANTEJAMENT BAIX LA SUPERVISIÓ I GUIA DEL PROFESSOR, CAL QUE L'ALUMNE ENTENGA QUE EL PLANTEJAMENT DE QUALSEVOL TASCA ES IMPORTANT PER A GARANTIR QUE ANEM A FER CORRECTAMENT UNA ACTIVITAT.



1-QUÈ ANEM A FER?

ACI INDIQUEN EL NOM DE L'ACTIVITAT


2-QUINA FORMA TÉ?


EN AQUEST SEGON PUNT L'ALUMNE COMUNICA DE FORMA GRÀFICA LA SEUA IDEA AL VOLTANT DE L'ACTIVITAT, FA UN DIBUIX DE COM PENSA QUE QUEDARÀ.


3-QUÈ ENS FA FALTA?


TENINT EN COMPTE EL QUE ANEM A FER, EN AQUEST APARTAT L'ALUMNE FARÀ UNA LLISTA DE MATERIALS  I FERRAMENTES QUE PENSA QUE VA A FER SERVIR.


4-COM HO FAREM?


EN AQUES PUNT CONVE FER UNA LLISTA DELS PASOS QUE HEM DE FER PER TAL DE PODER FER CORRECTAMENT L'ACTIVITAT, PER EXEMPLE, SI PENSEM EN MENJAR-NOS UNA TARONGA, COM HO FAREM?;

1-AGAFAREM LA TARONJA
2-TRIES EL GANIVET
3-PELES LA TARONJA
4-LLANCES LES PELLS AL FEM
5-ET MENJES A TARONJA


I AIXÍ TOTS ELS PUNTS QUE FAÇA FALTA INCLOURE PER TAL DE DESCRIURE BE EL CONJUNT DE PASSOS

No hay comentarios:

Publicar un comentario