jueves, 2 de abril de 2015
PLANTEJAMENT
UNA VOLTA PRESENTADA L'ACTIVITAT, ANEM AL PLANTEJAMENT, L'ALUMNE HAURÀ D'OMPLIR ELS PUNTS DEL PLANTEJAMENT BAIX LA SUPERVISIÓ I GUIA DEL PROFESSOR, CAL QUE L'ALUMNE ENTENGA QUE EL PLANTEJAMENT DE QUALSEVOL TASCA ES IMPORTANT PER A GARANTIR QUE ANEM A FER CORRECTAMENT UNA ACTIVITAT.
1-QUÈ ANEM A FER?
ACI INDIQUEN EL NOM DE L'ACTIVITAT
2-QUINA FORMA TÉ?
EN AQUEST SEGON PUNT L'ALUMNE COMUNICA DE FORMA GRÀFICA LA SEUA IDEA AL VOLTANT DE L'ACTIVITAT, FA UN DIBUIX DE COM PENSA QUE QUEDARÀ.
3-QUÈ ENS FA FALTA?
TENINT EN COMPTE EL QUE ANEM A FER, EN AQUEST APARTAT L'ALUMNE FARÀ UNA LLISTA DE MATERIALS I FERRAMENTES QUE PENSA QUE VA A FER SERVIR.
4-COM HO FAREM?
EN AQUES PUNT CONVE FER UNA LLISTA DELS PASOS QUE HEM DE FER PER TAL DE PODER FER CORRECTAMENT L'ACTIVITAT, PER EXEMPLE, SI PENSEM EN MENJAR-NOS UNA TARONGA, COM HO FAREM?;
1-AGAFAREM LA TARONJA
2-TRIES EL GANIVET
3-PELES LA TARONJA
4-LLANCES LES PELLS AL FEM
5-ET MENJES A TARONJA
I AIXÍ TOTS ELS PUNTS QUE FAÇA FALTA INCLOURE PER TAL DE DESCRIURE BE EL CONJUNT DE PASSOS
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario